Vispārējie noteikumi un nosacījumi Atea eShop lietošanai

Konfidencialitāte un personas dati

 

Izmantojot eShop, rodas piekļuve konfidenciālai informācijai  par Atea. Klients apņemas izmantot šo informāciju tikai pasūtījumu iesniegšanai Atea, nevis citiem mērķiem. Klients apņemas nedalīties vai kā citādi nedarīt zināmu informāciju par Atea eShop komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju trešajām personām. Klienti nodrošina savu darbinieku un kolēģu augstāk minētās konfidencialitātes ievērošanu.
Konfidencialitātes nosacījumi neattiecas uz publiski pieejamu informāciju vai informāciju, ko klienti var uzzināt citādi ārpus produktu pasūtījuma veikšanas un to pierādīt. Uz konfidencialitātes nosacījumiem neattiecas laika ierobežojumi.

Pasūtot produktus un saņemot Atea pakalpojumus, mēs apstrādāsim klienta pārstāvja personas datus saskaņā ar Atea Privātuma politikas noteikumiem. Tas nozīmē, ka klients akceptē Atea personas datu apstrādi sava uzņēmuma pārstāvjiem, izveidojot jaunus kontus Atea eShop sistēmā.

Tas, savukārt, nozīmē, ka klientam ir jāsaņem sava uzņēmuma piekrišana gadījumā, ja konta pieprasījumu neveic konkrētais uzņēmuma pārstāvis.

Piegādes noteikumi un termiņi

Preču piegāde tiek veikta 1-2 darba dienu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža, taču piegādes laiks var būt atkarīgs arī no klienta apmaksas nosacījumiem un distributora noliktavas atrašanās vietas.

Preču piegāde notiek darbadienās no plkst. 9:00 līdz 18:00, iepriekš sazinoties ar klientu. Brīvdienās preces netiek piegādātas.

Noformējot pasūtījumu klientam ir iespēja komentāros norādīt vēlamo piegādes vietu, datumu un laiku.

Preču piegādes izmaksas

Preču piegāde Rīgas teritorijā ir bezmaksas.

Preču standarta piegādes izmaksas Latvijas teritorijā ir 8,26 EUR. Precīzu piegādes maksu savam pasūtījumsm varat uzzināt sazinoties ar mums pa tālruni 67819050.

Ja neparedzētu apstākļu dēļ Jums ir radušies sarežģījumi un nav iespējams pieņemt pasūtījumu, lūdzam sazināties zvanot uz tālruni 67819050, vai rakstot e-pastu uz eShop@atea.lv

Iepriekš informējot eShop administratoru, pasūtītās preces bez maksas varat saņemt SIA „ATEA” birojā, Ūnijas ielā 15, Rīgā, LV - 1039.

Garantijas

Interneta veikala https://atea.lv/eshop piedāvātajām precēm garantija tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem.

Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā un tam noslēdzoties klientam var tikt piedāvāts maksas apkalpošanas remonts.

Saņemot preci, klientam tiek izsniegta pavadzīme.

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam Jūs rūpīgi iepazīties ar produkcijas (izstrādājuma) lietošanas instrukciju.

Garantijas laikā precēm lūdzam saglabāt iepakojumu vismaz 1 mēnesi divas un pretenziju gadījumā preci iesniegt tās ražotāja oriģinālajā iepakojumā.

Pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa - http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309 nosaka, ka „patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”, SIA „ATEA” patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir lietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Detalizētāks garantijas noteikumu apraksts SIA „ATEA” mājas lapā- https://www.atea.lv/pakalpojumi/it-serviss/garantijas-serviss/.

Preču bojājumi uzrādot pirkumu apliecinošu dokumentu.

SIA „ATEA” garantijas servisa centrā
Ūnijas ielā 15, Rīgā, LV-1039
Tālr. 67819051
Fakss 67819049
E-pasts: serviss@atea.lv